Go to Top

COCLO akupunktur

COCLO akupunktur – som årsagsbehandling, der virkelig går i dybden og varer ved

Akupunktur er en del af den gamle kinesiske lægekunst og bygger på princippet om Yin og Yang.

I Kinesisk Medicin er alle livsformer gennemstrømmet af Yin og Yang energier. Hvis du har for lidt eller for meget af de to energier, eller hvis energierne stagnerer et eller andet sted, får du ikke den fornødne livsenergi til kroppen. Ubalancer i energibanerne kan skabe gener og sygdomme.

Ved at aktivere energibanerne med akupunktur styrkes og frigives energien, og der dannes igen balance i energibanerne. Så er din krop klar til at helbrede sig selv.

Akupunktur er årsagsbehandling
og ikke som mange tror, blot en symptombehandling

Billy Huang har, igennem de sidste 30 år, udviklet sit eget akupunktur system, COCLO Akupunktur system.

Han starter alle behandlinger med en grundig forundersøgelse. Ved organproblemer tjekkes bl.a. tunge og puls. Ved kroniske smerter benyttes COCLO Tryk-punkt metoden. Her bruger han sine fingre til at undersøge kroppens forskellige punkter og finde frem til det område, hvor årsagen til dine problemer er opstået. Det er det område, der arbejdes videre med.

Billy bruger i nogle tilfælde flere nåle end de fleste andre akupunktører, fordi problemet ligger i mange “skjulte punkter”. Behandlingen virker på den måde hurtigere og bliver meget mere effektfuld.

I andre tilfælde er 1-2 nåle nok til at opnå et godt resultat – hvis problemet kun stammer fra et eller to “skjulte punkter” (bruger man mange nåle andre steder, er det her kun symptombehandling.)

Coclo_akupunktur_hænder_01

Billy Huang har stor erfaring med behandling af:
Hjerneblødning, Blodprop i hjerne ,Alle typer smerter (også diskusprolaps), allergi, høfeber, astma, KOL, influenza, bihulebetændelse, helvedesild, for højt blodtryk, for højt kolesterol, åreforkalkning, åreknuder, åre-og nervebetændelse, irriteret tyktarm, diarré, forstoppelse, psoriasis, eksem, lammelser, sklerose, menstruations- besvær, graviditets problemer, overgangsalder, psykiske problemer, stress, søvnproblemer, impotens, sukkersyge, tinnitus, blærebetændelse, under kemo/strålebehandling, rygestop